ტრენინგი - „ღვინის მარკეტინგი და გაყიდვების სტიმულირება“

 ტრენინგი  - „ღვინის მარკეტინგი და გაყიდვების სტიმულირება“

16 აპრილს ასოციაცია „ქართული ღვინის“ ინიციატივით და გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოების (GIZ) მხარდაჭერით ჩატარდა ტრეინინგი თემაზე - „ღვინის მარკეტინგი და გაყიდვების სტიმულირება“.

ტრენინგი განკუთვნილი იყო მეღვინეობა-მევენახეობის დუალურ პროფესიულ საგანმანათლებლო პროგრამაში ჩართული სტუდენტების, მასწავლებლებისა  და დუალური პროგრამის ღვინის კომპანიების ინსტრუქტორებისათვის.

ტრენინგის თემატიკა შეირჩა სტუდენტებთან ჩატარებული გამოკითხვის შემდეგ მათი საჭიროებებიდან და ინტერესებიდან გამომდინარე.

ტრენინგს უძღვებოდა  ეკატერინე ჯავახია - მეღვინეობა „შუხმან ვანსის ჯორჯიას“ კომერციული დირექტორი.  

ტრენინგს ესწრებოდნენ კოლეჯ „აისის“ მევენახეობა-მეღვინეობის დუალური პროგრამის სტუდენტები და მასწავლებლები.



Comments